
Comarch ERP Optima CRM
Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom, a także skonfigurowanie skrzynki mailowej.
Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.
Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:
- rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności, automatyczne generowanie przypomnień do zadań,
- faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów,
- obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna) (zobacz film),
- przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych (zobacz film),
- możliwość automatycznej wysyłki faktur pocztą mailową o danej godzinie (zobacz film),
- proponowanie faktur cyklicznych na podstawie faktur wystawionych w module Handel (zobacz film),
- możliwość przydzielania zadań pracownikom oraz generowania zadań cyklicznych,
- wyświetlanie informacji i przypomnień o zbilżających się terminach przydzielonych zadań,
- możliwość wysyłania wiadomości SMS,
Dodatkowo moduł Comarch ERP Optima CRM Plus zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności oraz możliwość tworzenia ankiet.
W ramach procesu windykacji możliwe jest:
- automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach,
- tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami,
- generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach,
- blokowanie sprzedaży.
Moduł CRM PLUS umożliwia zbieranie dodatkowych informacji i opinii bezpośrednio od kontrahenta. Taką uniwersalną formą, która pozwala na budowanie wzorcowych wywiadów z kooperantami w zależności od potrzeby użytkowników, są ankiety (zobacz film).